Hem / FÖR DIG SOM BOR HOS OSS / Hyra och bo / Felanmälan
Du loggar in som vanligt genom att trycka på knappen: "Logga in Mina sidor" på den här webbplatsens förstasida.
Beskriv felet så noga som möjligt och tryck sedan på knappen Spara. Du kan därefter följa ditt ärende och se vem som handlägger ärendet via rubriken Felanmälan när du är inloggad på Mina sidor.
Det näst lättaste sättet att göra en felanmälan är att skicka e-post till felanmalan@platen.se. Då får du i mejlet skriva in alla dina kontaktuppgifter och noga beskriva felet samt fylla i om det är okej för att använda huvudnyckel.
Mejlet kommer att läsas vardagar kl 07.00-16.00 av Kundcenters handläggare. Handläggaren skriver om mejlet i ett formulär och sänder formuläret digitalt till handläggande personal.
Det tredje lättaste sättet att göra en felanmälan är att ringa direkt till Kundcenters servicetelefon på 0141 - 655 855, som är öppen vardagar 08.00 - 12.00 (undantag meddelas i nyhetsspalten på vår webbplats förstasida).
Här pratar du direkt med en handläggare i Kundcenter, som matar in dina uppgifter i ett formulär digitalt och som sedan sänds till handläggande personal.
Vår Fastighets- och störningsjour kan du ringa för att göra akuta felanmälningar på tel. 0141-21 95 40.
Vardagar: 16.00 - 08.00
Helger: 00.00-24.00
Telefon 0141-655 855
E-post: info@platen.se
Platensgatan 1, Box 33, 591 21 Motala
Bostadsstiftelsen Platen är ett stort företag i förhållande till Motalas storlek. Vi är en viktig aktör på den lokala hyresmarknaden och har drygt 20 % av ortens befolkning boende hos oss. Vår affärsidé är att erbjuda lägenheter för alla generationer, på ett hållbart och ett klimatsmart sätt.
© Bostadsstiftelsen Platen | Kontakta oss | Sitekarta | Om webbplatsen | GDPR | Bildbank | PS | SL